Ontdek hoe je klanten transformeert naar loyale gasten door gastvrije communicatie. Verdiep je kennis van gastenreis en leer hoe je iedere situatie omdraait naar een win-win beleving.
Stel je eigen training samen
Combineer trainingen óf bouwstenen en stel je eigen training samen.
Liever zelf kiezen? Er is geen vaste blauwdruk van gastvrijheid, zo is er ook geen vaste blauwdruk van de gastvrije ontwikkeling van jouw team. Wij bieden een maatwerk aanbod dat precies aansluit bij wat jouw team nodig heeft om te groeien in gastvrijheid. Samen maken we een uitdagend programma wat past bij jouw team!
Het programma
Een training van een dagdeel bevat 3 bouwstenen, welke kies jij?
Gastvrije communicatie
De gastenreis van A tot Z
Omgaan met klachten
Samenwerken & feedback
Gen Z als gast en collega
Team DNA & cultuur
Verkopen wat niet als verkopen voelt
Perspectief op waarde & storytelling
Gespreks-techniek voor succesvol advies
Bouwsteen op maat?
Op basis van onze boeken GASTVRIJ! en OBER! OBER!
Deze bouwstenen zijn gebaseerd op de boeken van Stijn & Jordy. In 2021 brachten ze hun kennis en ervaring samen in het boek OBER! OBER!. Het boek is in eigen beheer uitgegeven en meer dan 2.500 keer verkocht. Het nieuwe boek GASTVRIJ! is uitgegeven door Van Duuren Management en ligt in iedere boekenwinkel in Nederland. Sindsdien geeft Studio Gastvrij trainingen en keynote presentaties aan teams, variërend van hotels tot restaurants en van campings tot reisorganisaties van winkels tot gemeenten en van recepties tot keiharde commerciële organisaties.
Voor wie is deze training?
Deze training is geschikt voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Voor individuen en teams in branches als retail, zakelijke dienstverlening, zorg, onderwijs etc.
Hoeveel deelnemers kunnen aansluiten?
Om de kwaliteit voor deze training zo hoog mogelijk te houden hanteren wij een minimaal deelnemersaantal van 4 deelnemers en een maximaal van 18 deelnemers per training.
Door wie wordt de training gegeven?
De training wordt gegeven door een ervaren en deskundige trainer van Studio Gastvrij.
Hoelang duurt de training?
Deze training duurt gemiddeld een dagdeel van 3.5 uur.
Welke talen?
Wij verzorgen deze training in zowel het Nederlands als het Engels. Heb je een gecombineerd team? Geen probleem! Wij kunnen tijdens de training snel schakelen.
Waar wordt de training gegeven?
Deze training wordt incompany aangeboden. Heb je geen ruimte beschikbaar? Geen probleem! Wij denken graag mee in de mogelijkheden.
Wat is de prijs van deze training?
Download en ontvang onze brochure voor een actueel overzicht van de prijzen.
Na de training gastvrije verkoop
De beloftes van Studio Gastvrij:
Van klant naar gast
Tijdens deze training heeft jouw team geleerd om klanten te behandelen als gasten en steeds opnieuw te zorgen voor een win-win beleving. Het resultaat? Meer verbinding, meer beleving en meer tevreden gasten.
Teambuilding met impact én plezier
Deze training bracht jouw team samen, zorgden voor lol én leerden jullie hoe belangrijk werkplezier is voor duurzame groei. Want een sterk team herken je aan gasten die zeggen: ‘Zij hebben écht plezier in wat ze doen!’
Van training naar toepassing
Geen vage termen, geen ‘hoe nu verder?’—gewoon praktische handvatten. Tijdens deze training kreeg jouw team concrete tips waarmee ze direct aan de slag kunnen. Precies zoals jij het graag ziet: praktisch, to the point, en direct toepasbaar.
''90% van onze opdrachtgevers boeken twee of meer trainingen.''
Deze trainingen spreken je misschien ook aan
Leer het team verkopen zonder dat het voelt als verkoop. Samen ontdekken we de toegevoegde waarde voor jouw gast. Win elk adviesgesprek met gesprekstechniek ECHT.
Elke collega, voor of achter de schermen, draagt bij aan een win-win beleving. Leer de sterktes van de generaties te benutten en creëer samen een duidelijke manier van werken: het team DNA!