Keynote presentatie - Klantgerichtheid alleen is niet meer genoeg
Op basis van het boek GASTVRIJ!, ideaal voor Retail & Zakelijke dienstverlening
Interactief en direct toepasbaar
Wij houden niet van alleen maar informatie zenden. Verwacht interactie, energie en een gezonde dosis humor. Stilzitten is geen optie! Jij houdt van praktisch, en wij ook. Wij bieden een interactieve keynote vol concrete tips die jouw collega's direct kunnen implementeren.
Samen groeien in gastvrijheid
Jouw organisatie en collega's verdienen het beste, toch? Leer van het beste wat gastvrijheid te bieden heeft: de Champions League van de dienstverlening. Wij gaan verder dan klantgerichtheid en inspireren jouw collega's om klanten als gasten te zien. Samen zorgen we dat voor een win-win beleving, voor iedere gast weer.
Nieuwe inzichten, impact én plezier
Jouw collega's hebben invloed in het verloop van de keynote, waardoor zij 60-90 minuten op het puntje van hun stoel zitten. Frisse inzichten die hun kijk op gastvrijheid voorgoed zal veranderen. Dit alles in een sfeer waar plezier en leren hand in hand gaan.
Keynote presentatie
Duur 60-90 min op locatie
Jij wilt actie en je organisatie inspireren op het gebied van klantgerichtheid en gastvrijheid. Wij zorgen ervoor dat zij op het puntje van hun stoel gaan zitten. Onze energie, visie op gastvrijheid en de praktische tips zorgen ervoor dat jouw deelnemers morgen klaar zijn om met frisse kennis en concrete acties aan de slag te gaan.
Wij doen dingen graag nét een tikkeltje anders, zo ook in deze keynote. Samen met de deelnemers gaan we aan de slag: gastvrijheid moet je namelijk ervaren. Hoe doen wij dat? Door met deelnemers gastvrij te schaken!
Op het schaakbord staan de grootste gastvrije uitdagingen van klantgerichte organisaties. De deelnemers beslissen welke uitdagingen zij willen behandelen, dat maakt iedere keynote uniek! Ben je er klaar voor? Jij bent aan zet!
''75% van onze opdrachtgevers gaan na een eenmalige keynote een langdurige samenwerking met ons aan''
Voor alle informatie en prijzen
Op basis van het nieuwe boek GASTVRIJ!
Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. Trots verkondigen ze: ‘Wij zijn klantgericht!’ Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. Wanneer je eindelijk een medewerker spreekt, hoor je steeds vaker: ‘Dat is niet mijn afdeling.’ Twijfelachtig advies van een niet goed ingewerkte medewerker leidt tot je aankoop. Maar na betaling lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ Beste lezer, is dat klantgericht? Voor veel organisaties is klantgerichtheid als het bordspel dammen: een simpel spel met vaste stappen, puur gericht op transacties en korte termijn. Dit moet anders! Klantgerichtheid alleen is niet goed genoeg meer, wees GASTVRIJ!
Publicatie februari 2025

''Omdat klantgerichtheid alleen niet genoeg meer is''
Veelgestelde vragen keynote - Klantgerichtheid alleen is niet meer genoeg
''De keynote Klantgerichtheid alleen is niet meer genoeg is verfrissend, heel tof gedaan mannen!''
Hoe lang duurt de keynote?
Hoeveel deelnemers mogen komen?
Hoe maken jullie de keynote interactief?
Waar vind de keynote plaats?
Wie zijn de sprekers?
Kunnen wij het boek na afloop krijgen?
Is engelstalig mogelijk?
Hoelang van te voren moet ik boeken?
Staat je vraag er niet tussen? Geen probleem. Neem contact met ons op, we helpen graag!
Over de sprekers
Stijn en Jordy brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties, zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers presenteren zij in het boek GASTVRIJ! hun nieuwe visie: Klantgerichtheid is niet meer genoeg! Zij zijn op een missie om van iedere klant een gast te maken en dagen organisaties uit om kritisch te kijken naar hun huidige beleving. Met hun kennis en ervaring helpen zij teams om te groeien naar een win-win beleving!