Ontdek hoe je klanten transformeert naar loyale gasten door gastvrije communicatie. Verdiep je kennis van gastenreis en leer hoe je iedere situatie omdraait naar een win-win beleving.
Klik in Klantcontact
Training - Retail & zakelijke dienstverlening
Als het gesprek niet klikt, is zelfs een goed antwoord niet genoeg. Tijdens deze training leren medewerkers hoe ze echt contact maken, ook als het gesprek kort moet zijn of de klant lastig is. Door slimme vraagtechnieken, empathie en regie ontstaat er een gesprek dat werkt voor beide kanten. Dit vergroot niet alleen de klanttevredenheid, maar ook het werkplezier. Deelnemers leren én voelen het verschil tussen ‘afhandelen’ en ‘aansluiten’.
Het programma
De training Klik-in-klantcontact bestaat uit de volgende onderwerpen:
Menselijk en creatief communiceren binnen kaders
Jouw team leert om ruimte te vinden voor empathie en creativiteit, zónder de regels of tijdsdruk te overschrijden. Zo ontstaat menselijk contact dat werkt binnen de grenzen van de organisatie.
Professioneel omgaan met weerstand
Ontdek hoe jouw team spanning in gesprekken ombuigt naar verbinding, zelfs bij boze of wantrouwende klanten. Geen conflict, maar contact dat de-escalerend werkt én professioneel blijft.
Van afhandelen naar aansluiten
Niet alleen oplossen, maar echt begrijpen wat de klant bedoelt. Zo worden gesprekken minder transactioneel en meer betekenisvol, met meer wederzijdse waardering tot gevolg.
Op basis van het nieuwe boek GASTVRIJ!
Deze training is gebaseerd op het nieuwste boek van Stijn & Jordy, uitgegeven door Van Duuren Management. Met dit nieuwe boek geeft Studio GASTVRIJ! trainingen en keynote presentaties aan teams, variërend van winkels tot gemeenten en van recepties tot keiharde commerciële organisaties.
Voor wie is deze training?
Deze training is geschikt voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Specifiek voor baliemedewerkers, servicemedewerkers, telefonisten, klantcontactcentra, wijkteams; iedereen die contact heeft met burgers, gasten of klanten.
Hoeveel deelnemers kunnen aansluiten?
Om de kwaliteit voor deze training zo hoog mogelijk te houden hanteren wij een minimaal deelnemersaantal van 4 deelnemers en een maximaal van 18 deelnemers per training.
Door wie wordt de training gegeven?
De training wordt gegeven door een ervaren en deskundige trainer van Studio Gastvrij.
Hoelang duurt de training?
Deze training duurt gemiddeld een dagdeel van 3.5 uur.
Welke talen?
Wij verzorgen deze training in zowel het Nederlands als het Engels. Heb je een gecombineerd team? Geen probleem! Wij kunnen tijdens de training snel schakelen.
Waar wordt de training gegeven?
Deze training wordt incompany aangeboden. Heb je geen ruimte beschikbaar? Geen probleem! Wij denken graag mee in de mogelijkheden.
Wat is de prijs van deze training?
Download en ontvang onze brochure voor een actueel overzicht van de prijzen.
Anderen ervaringen met deze training
Opticiens (retail)
Maarten
Bij Maarten - Emmen
GGZ & Zorg
Eva
GGZ-instelling Emergis - Kloetinge
Directiesecreteresse & KCC
Cindy
AAFF Accountants - Regio Noord
Fitness en Fysio
Joep
Fitness & Healthclub Better Bodies - Zundert
Na de training klik in klantcontact
De beloftes van Studio Gastvrij:
Van klant naar gast
Tijdens deze training heeft jouw team geleerd om klanten te behandelen als gasten en steeds opnieuw te zorgen voor een win-win beleving. Het resultaat? Meer verbinding, meer beleving en meer tevreden gasten.
Teambuilding met impact én plezier
Deze training bracht jouw team samen, zorgden voor lol én leerden jullie hoe belangrijk werkplezier is voor duurzame groei. Want een sterk team herken je aan gasten die zeggen: ‘Zij hebben écht plezier in wat ze doen!’
Van training naar toepassing
Geen vage termen, geen ‘hoe nu verder?’—gewoon praktische handvatten. Tijdens deze training kreeg jouw team concrete tips waarmee ze direct aan de slag kunnen. Precies zoals jij het graag ziet: praktisch, to the point, en direct toepasbaar.
''90% van onze opdrachtgevers boeken twee of meer trainingen.''
Deze trainingen spreken je misschien ook aan
Iedere collega draagt bij aan een win-win beleving. Leer de sterktes van de generaties te benutten en creëer samen een duidelijke manier van werken: het team DNA!
Leer het team verkopen zonder dat het voelt als verkoop. Samen ontdekken we de toegevoegde waarde voor jouw gast. Win elk adviesgesprek met gesprekstechniek ECHT.