Boek GASTVRIJ! (nieuw)

Bekijk boeklancering GASTVRIJ!

Via onze partner managementboek.nl

het boek: GASTVRIJ!

Klantgerichtheid: de heilige graal voor veel organisaties. Trots verkondigen ze: ‘Wij zijn klantgericht!’ Tegelijkertijd tref je bij diezelfde organisaties online chatbots, een aanmeldzuil, lange wachtrijen en onpersoonlijke procedures. Wanneer je eindelijk een medewerker spreekt, hoor je steeds vaker: ‘Dat is niet mijn afdeling.’ Twijfelachtig advies van een niet goed ingewerkte medewerker leidt tot je aankoop. Maar na betaling lijk je niet meer te bestaan, tot het moment dat je een feedback-survey ontvangt: ‘Wij waarderen jouw feedback.’ 

Beste lezer, is dat klantgericht? Voor veel organisaties is klantgerichtheid als het bordspel dammen: een simpel spel met vaste stappen, puur gericht op transacties en korte termijn. Dit moet anders! Ben jij klaar om met ons gastvrij te schaken? 

''Stijn en Jordy laten met dit boek en hun Gastvrijheidsmeter zien hoe je als individu én team groeit naar een win-win beleving die echt verschil maakt.''

Via onze partner managementboek.nl

Wat kun je verwachten van het boek GASTVRIJ!

Iedereen heeft gasten in het leven, ook al noemen we ze soms anders. Jouw gasten hebben misschien andere namen: collega’s, patiënten, studenten, bezoekers of familie. Gastvrijheid maakt voor iedereen, altijd en overal hét verschil. Het goede nieuws? Gastvrijheid kun je leren. Het is een vaardigheid en dit boek geeft je alle tools om het direct toe te passen. WDoor vrij te bewegen op het schaakbord, speel je in op elke gast en bouw je duurzame relaties op de lange termijn. Vanaf nu sta jij iedere dag voor de keuze: Ga je klantgericht dammen of gastvrij schaken?

Thema

Gastvrije
basishouding

In het eerste thema gastvrije basishouding ligt de focus op jou en je collega als individu.

Thema

Gastvrije
teamontwikkeling

Gastvrije teamontwikkeling vormt thema twee. Samen maken we jouw team sterker.

Thema

Gastvrije
verkoop

Wanneer jij en het team er klaar voor zijn, is het tijd om te verkopen wat niet als verkoop voelt.

Het boek GASTVRIJ! verbindt kennis van experts in gastvrijheid. Wij zijn vereerd dat zij hun kennis willen delen met jou!

Creëer een win-win beleving met de Gastvrijheidsmeter

Ontdek hoe je stapsgewijs een win-win beleving creëert aan de hand van drie opeenvolgende thema’s. In het eerste thema gastvrije basishouding ligt de focus op jou als individu. Gastvrije teamontwikkeling vormt de kern van thema twee, samen maken we jouw team sterker. Wanneer jij en het team er klaar voor zijn, kun je door naar het derde, laatste en unieke thema: gastvrije verkoop!

Start vandaag!

GASTVRIJ! staat bomvol met tips, illustraties en praktijkvoorbeelden waar je vandaag mee aan de slag kunt. Compleet met inzichten van honderden trainingen, duizenden deelnemers én experts op het gebied van gastvrijheid. Inclusief een kant-en-klaar plan met workshop tips voor het organiseren van jouw workshops in gastvrijheid.

Sla de brug tussen verkoop en gastvrijheid

Ga aan de slag met verkopen wat niet als verkopen voelt. Gastvrije verkoop stelt je in staat om gasten te helpen de beste keuze te maken – voor zichzelf én voor jou. Jouw succes hangt af van hoe goed je anderen kunt helpen zichzelf te overtuigen. Gasten die vertrouwen voelen, komen graag terug en betalen met plezier voor jouw dienst of product!

Via onze partner managementboek.nl

Samenwerking uitgeverij
van duuren Management

Van Duuren Management geeft managementboeken uit die een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van organisaties én de mensen die er werken. Boeken die aansluiten bij vraagstukken die organisaties raken. Informatie die noodzakelijk is om als organisatie en individu relevant te zijn én te blijven.

Actueel, praktisch en van de meest gerenommeerde auteurs op hun vakgebied. Denk aan Aike Borghuis, Jos Burgers, Chantal Schinkels, Aartjan van Erkel, Daniëlle de Jonge, Toon Gerbrands, Rozemarijn Dols en Ingmar de Lange. Wij zijn verheugd te delen dat Van Duuren ons boek GASTVRIJ! uitgeeft! 

Over de auteurs

Stijn en Jordy brengen sinds 2021 gastvrijheid naar een hoger niveau in Nederland. Met hun eerste boek OBER! OBER! veroverden zij de harten van organisaties, zowel binnen als buiten de horeca. Na honderden workshops en duizenden deelnemers presenteren zij in het boek GASTVRIJ! hun nieuwe visie: Klantgerichtheid is niet meer genoeg! Zij zijn op een missie om van iedere klant een gast te maken en dagen organisaties uit om kritisch te kijken naar hun huidige beleving. Met hun kennis en ervaring helpen zij teams om te groeien naar een win-win beleving!